perjantai 1. maaliskuuta 2013

Kevät kevät tule jo!

En millään jaksa odottaa kevättä! Olen jo täyttänyt vaatekaappia erilaisilla kevät ja kesävaatteilla, joten tulisi jo!

Nyt olen löytänyt muutaman asian vihdoin halvemmalla jota olen pitkän aikaa odotellut.


Nilkkurit ja vielä nahkanilkkurit. Dinskosta olen pidemmän aikaa noita käynyt katselemassa, mutta hinta on ollut hunajaa. No nyt sitten vihdoin oli hinnasta puolet pois. Muutaman kerran sisäänajon jälkeen kengät ovat olleet todella mukavat. Ostin tarkoituksella napakat kengät, koska tunnetusti nahka venyy, ja niin se on tehnyt jo. Pitäisi vielä laittaa kunnon hoitokerrokset tuohon päälle, jotta pysyy hyvässä kunnossa monta vuotta. Nyt olen vain ahkerasti putsannut loskat ja hiekotussuolat pois käytön jälkeen. Korko tuntui alkuun taas vähän haasteelliselta, koska olen muutaman kuukauden käyttänyt matalia kenkiä, mutta nopeaa tuohon tottui. Paremmin käyvät kun tulee kevät, koska ei ole mitenkään turhan lämpimät.


Tätä olen jo yli puolivuotta vartonut. Marc Jacobsin DOT hajuvesi. Sain kerran pienen näytepullon kyseistä hajuvettä ja sen jälkeen olen tilaisuutta odottanut. En ole ennen mitenkään ollut hajuvesi-ihminen (koska äitini ei astman takia hajuvesiä kestä), niin siksi olen ollut hämmästynyt tähän yksilöön kohdistuvasta pakkomielteestäni. Mutta tämä on vain täydellinen. Hajuvesipullo on todella söpö (voi jättää rauhassa esille), vaikka vielä isommassa olisi ollut söpömpi. Koska käytän niin harvoin, niin ostin tuon pienemmän. Tuoksu on minulle sopiva. Ei turhan vahva ja sopivan raikkaan makea. Nyt kun Emotioneista sai sen 20% alennusta ja sitten vielä vähän extraa tuli, niin hinta putosi sellaiseen että sen saatoin ostaa.


Ok. Näitä en ole kytännyt pitkään. Asoksella oli alealeale. Halusin korkkarit juhliin, joissa olisi remmi jalkapöydän päällä. No noissa onkin sitten vähän enemmän. Tilatessa ajattelin ettei tuo korko ole paha, mutta kokeiltuani, joudun toteamaan kohdanneeni Mount Everestini. Kyllä noilla käveli hitaasti ja rauhassa onnistuu, mutta treeniä vaatii. Onneksi ovat mukavat jalassa ja todella tukevat, joten kyllä vielä joku päivä tässä nuo valloitan.

Odotatteko te jo kevättä?

ps. Nyt vihdoin pääsin yhteisymmärrykseen blogin ulkoasun kanssa. Sai siitä niin raikkaan kuin halusinkin.

I can't wait for spring to come. I have all my spring and summer clothes waiting for use. But here's some new stuff I have bought. Leather heels for everyday use (DinSko). Marc Jacobs DOT parfyme and heels from Asos.

4 kommenttia:

  1. Ihanat pitsikorkkarit <3__<3 Mulle kans!

    VastaaPoista
  2. Kiva löytää välillä blogi cosplay- ja larppausharrastusta sivuten! Joka siis ei ole perusteini-ikäisen japanihörhön... Tykkäsin erityisesti tuosta Helinä-cossista, oli tosiaan varsin aidonnäköinen (minkäs sitä koolleen mahtaa, ei taideta me ihmiset mennä ihan kämmenelle ;)).

    Sitä piti vielä kysyä, että millaiset nuo Asoksen korkkarit on kooltaan? Oon nimittäin miettinyt aivan samojen tilaamista, mutta en osaa oikein päättää kokoa. Olivatko juuri sitä kokoa, mitä normaalisti käytät vai oliko vähän reilummat/pienemmät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. Mukava kuulla että aiheella on sitten jotain menekkiä vaikka näin "vanha" olenkin. Hieman on tuo cossiharrastus vasta aluillaan, ja aika kevyenä sen vielä pidän itselleni. Että on hauskaa. Helinä-cossi on kyllä mun lemppari tähän mennessä. Larppaukseen panostankin sitten vähän enemmän (välillä vähän liikaakin)

      Asoksen kengät aika hyvin vastaa kyllä suomalaisia kokoa, koska britit on samankokoisia kuin me skandit. Hieman kaposet ehkä, mutta niin nuo korkkarit tahtoo muutenkin olla.

      Poista

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.