maanantai 23. heinäkuuta 2012

Uutuuksia

UFFlla on alepäivät. Eli mun aarreaitta on auki. Menin katsomaan erästä larppia varten vaatteita, mutta mukaan tulikin kasa ihania huiveja. Rakastan huiveja, mutta sateenkaarenväreissä löytyvät pashmina-huivit ovat alkaneet kyllästyttämään. Joten nyt on vuorossa silkkihuivit. Löysin 6 eurolla kolme ihanaa ja kevyttä huivia koristamaan pukeutumista.





Pidän usein huivia aamulla, kun on kylmä ja päiväksi sidon sen koristamaan laukkua. Äitini oli ihana ja antoi minulle hänen vanhan huivisoljen.






Hopeinen sopii minulle ja se on todella jämäkkää tekoa, joten pysyy myös liukkaassa huivissa.

Sitten posti toi minulle muutaman korun Kiinasta.


Sormus on oikein söpö ja esittää minun toteemieläintä, eli kettua. Rannekoru oli minulle hieman tiukka, niin rakensin siihen helmikorusta levennyksen. Oikein ihania ja maksoivat muutaman euron.

Tälläistä tänään. Ihania uusia juttuja.

~Ei pidä ottaa kaikkea liian vakavasti~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.