torstai 5. heinäkuuta 2012

Kiiltävää ja kaunista

Tykkään todella paljon koruista. Hiuksissa, kaulassa, ranteissa, sormissa, nilkoissa... Käyttäisin aina koruja, mutta työssä on vaikea pitää, koska saattavat olla turvallisuusriski (koska olen tohelo). Mutta vapaa-ajalla rakastan hautautua korujen maailmaan. Kaulassa on aina jokin koru ja korvikset on 24h. Kaulakorut on hyvin simppeli tapa koristaa pukeutumista. Ne eivät ole tiellä ja kelläpä ei olisi edes yhtä kaulakorua. Itselläni on muutama rakas ja vähemmän rakkaita, mutta pidän niistä kuitenkin. Useimmiten koruni ovat hopeisia. Omistan ehkä yhden kultaisen, sillä jostain kummasta syystä rakastan hopeaa. Samaten panostan mielellään aitoon hopeaan, ja jätän pois feikit. Niistä vain lähtee väriä, jos vähänkin hikoaa (muutama pettymys on tullut vastaan).


Tämä koru on yksi peruskoruistani. Ankh-risti ja kuu on puolikas kaverikorusta. Toisaalta kuu edustaa mulle paljon muutakin. Nuo toimivat yhdessä oikein hyvin ja on mukava pitää mukanaan kaverikorun toista puolikasta, niin on muistutus ystävistä. Ankh-risti on minulle sitä mitä joillekin on roomalaisen ristin kantaminen.


Haltia/noitakolmio. Ostin tämän ihanuuden Kelttikoruista. Koru on pieni ja siro. Tykkään käyttää tätä hirmuisasti, koska on todella vain niin simppeli. Se myös tuo esille ajatusmaailmaani.


Tämä on ikuisuuden vanha ja itseasiassa ollut piilossa pitkän aikaa, koska minun on pitänyt ostaa tähän uusi ketju (kankainen on kovin kärsinyt). Ostin tämän ylioppilasjuhliini varmaan jostain Seppälästä. Mutta jotenkin olen vain ihastunut tähän. Se on ihanan tyttömäinen, mutta kaunis. Ajattelin kaivaa sen nyt pölystä ja aloittaa käyttämään uudelleen.


Ostin tämän erästä peliä varten Kelttikoruista. Lopulta vain rakastuin korun kauneuteen. Se on vähän hienompi ja astetta näyttävämpi. Minulla tulee todella naisellinen ja kaunis olo kun käytän tätä korua.


Yksi chokeri jonka omistan. Minulla on aika kapea kaula, niin olen joutunut kaventamaan tätä hakaneulalla (ei näy kuvassa). Chokerit on kivoja, mutta hyvin vaikeasti arkikäytössä soveltuvia. Käytänkin tätä bileissä tai juhlissa.


Ja yksi ei-hopeinen koru. Sain tämän veljeltäni joskus. Pidän hirveästi lampaista ja lammastavarasta. Olen nyt kesällä tykästynyt puukoruihin (ja luonnonmateriaaleihin). Siksi tämä on ollut kesällä kovassa käytössä. Tulee hieman rennompi vaikutelma.


Nyt olemme käyneet pienen katsauksen kaulakoruihini.

~Ei pidä ottaa kaikkea liian vakavasti~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.