tiistai 17. heinäkuuta 2012

Uusi laukku

Olen selaillut kuumeisesti eBaytä ja yrittänyt löytää the laukun. Ja aina kun tuntui siltä, että se on löytynyt, niin jokin on kuitenkin ollut laukussa vikana. Joko se on kovaa ainesta, joten siitä ei ole yhtään jousto varaa tai sitten koko on ollut muuten huono. Laukusta ei ole löytynyt kuvaa sisuksista tai sitten postituskulut ovat olleet tähtitieteelliset. Olen selannut tuhansia laukkuja ja laittanut watch-listalle kymmenniä, jos jokin olisi vielä kahden päivän päästä ollut must-hankinta.

Olin jo maanantaina tilaamassa erästä laukkua, joka oli kyllä liian iso, mutta paras tähän mennessä. Alitajunta kuitenkin esti minut ja päätin seuraavana päivänä laittaa sitten tilauksen. Ennen töihin menoa minulla oli luppoaikaa, niin päätin käydä kattomassa rakkaan Aleksi 13 alennusmyynnin. Ja pakko todeta että se kauppa ei minua petä. Ei tälläkään kertaa.

Hetken laukkuja katselin ja siellä se oli. Juuri sopivan kokoinen, ihanan värinen (ei tylsä musta) ja sisältä juuri sopiva. Tarpeeksi taskuja ja materiaali helposti puhdistettavaa. Saanen esitellä uuden Oisin laukkuni:



Laukun ainut omituisuus on pitkän kantohihnan paikka. Tuossa pienessä kantohihnassa. Mutta käyttäessä ei tuo haitannut, itseasiassa on oikein mukava. Jouduin kyllä tekemään yhden reiän lisää, koska laukku valahti minulla polvitaipeeseen. Tämä 13 euron (!!!) ihme on juuri sopiva minulle. Kiitos taas Aleksi 13.

~Ei pidä ottaa kaikkea liian vakavasti~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.