perjantai 28. kesäkuuta 2013

Before I die: Check osa 2

Aikasemmin tein jutun siitä mitä on jo tullut tehtyä elämässä. Nyt jatketaan.



Melkein ainakin. Olen useaan otteeseen vaan mennyt fiiliksen mukaan koko yön ja se on ollut mahtavaa.


Muutaman kerran olen voittanut. Viimeksi tuli 100e keväällä.


Muutamista olen vähitellen päässyt ja yksi on ylitse muiden. Hämähäkkipelko on kadonnut. Kuinka? No olen pelastanut niitä niin monta lasin alla ulos, että olen jotenkin lopulta tottunut niihin. Lukit on edelleen ällöttäviä, mutta en juokse huoneesta ulos sellaisen kohdatessani.


Vaikka kuinka monta. Koirat tykkäsivät pentuna syödä niitä.


En täydellisesti, mutta treenillä varmaan ihan ok. Nyt joutuu aika paljon etsimään sointuja.


Mä en jaksa velloa menneisyydessa turhan pitkään. Elämässä ei pääse eteenpäin jos murehtii menneitä. Sitten kohtaa ne asiat uudelleen, mutta ei jää niihin kiinni. Monta asiaa olen nyt jättänyt taakseni, koska en nähtävästi voi niihin enää vaikuttaa. Ja se on helpottanut oloa. Nykyään elän aikalailla hetkessä.


Kitaraa olen soittanut 12-vuotiaasta lähtien. Lukiossa lopetin kitaratunnit, mutta taitoa olen pitänyt yllä. Viimeisen vuoden verran vaan turhan harvoin, mutta kesäprojektina on hioa taitoja.


Kokeilkaa joskus. On hauskaa. Yhtenä vuonna käytiin kaverin kanssa ulkona aina kun satoi.


Aina välillä yritän muistuttaa, mutta en tee tätä liian usein. No nyt sitten! Ystäväiseni! Olette minulle elämän sokeri ja suola. Ilman teitä minua ei olisi tälläisenä kuin olen. En voisi elää päivääkään ilman tietoa siitä että olette olemassa. Love ya!


Rakastan elokuvia. Jos muhun haluaa tehdä vaikutuksen, niin se on leffojen kautta. Silloin rentoudun ja mikään ei ole helpompaa kuin jutella leffasta. Hyvä jäänrikkoja siis.


Ihanaa. Taivas kattona 


Helposti nykyään. Saatan lähteä nykyään kaupungillekin ilman meikkiä. Kun naama hikoaa, niin meikki vain paakkuntuu päivän aikana. Tekee muuten hyvää iholle, kun vielä muistaa juoda vettä tarpeeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.