perjantai 14. kesäkuuta 2013

Before I die: Check.

Ajattelin ihan vaihtoehtoisesti laittaa sivustolta before i die niitä asioita joita olen jo saanut tehtyä.


Olen heitellyt ruokaa ja saanut sitä itseni päälle. Ja oli hauskaa, vaikka tiedän että ruualla ei saa leikkiä. 


Paras asia mun elämässä on ollut koirat. Auttanut ymmärtämään maailmaa paljon paremmin ja helpottivat teiniangstia huomattavasti. Ilman koiria en arvostaisi elämää näin paljoa.


No kuka ei osaa edes yhtä biisiä Leijonakuninkaasta?


Tuolla on tullut pyörittyä, ja juuri tuolla sohva-alueella on hyvä piilotella.


Punainen tukka oli vaihe. Kyllä välillä haluisi olla taas punatukkainen, mutta pysyttelen tässä vaaleassa (vaikka lilat latvat houkuttaisi...) 


15 minuuttia julkisuudessa. Olin joskus 45 minuuttia ohjelmassa puhumassa fantasiasta ja larppauksesta. Nolottaa vieläkin se, että kuinka nörtti olin ja vihaan sitä leikkausta mun tukassa. Olisi voinut laittaa hiukset siististi...


Lapsena tullut tehtyä usein. Ehkä se on sekoittanut mun aivot. 


Se on jännää ja vapauttavaa. Vähän sama kuin halaa tuntematonta tai kehaisee ulkonäköä.


Sain varmuutta puhua ystävien kannustuksesta ja tässä sitä ollaan.

Haastan sinut kertomaan mitä on tullut jo tehtyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.