tiistai 11. kesäkuuta 2013

Uusi tietokone

Ostin tossa uuden tietokoneen. Vanhani oli vuodelta 2006 palvellut uskollisesti, mutta ikä alkoi jo painaa. Sitten sain hyvän tarjouksen ja nyt minulla on uusi tietokone. Samsungin NP355E7C-S03SE kannettava.


Samaan syssyyn ostin koneeseen ulkoisen muistin, jotta saan sinne kaikki kuvat ja musan koneen muistia kuormittamatta. Voin tallentaa sitten kovulle vanhat kuvat, jotka olen nyt piilottanut levyihin. Kyllä edelleen laitan kuvat varmuudeksi levyille, mutta ei tarvitse kuvia etsiessä käydä kymmeniä levyjä läpi.

Tämän kanssa on vielä paljon opittavaa. Koneessa on windows 8, joka on mulle ihan uusi tuttavuus. Kun miettii että olen käyttänyt tuota Vistaa sen 6 vuotta, niin tämä on ihan liian uutta teknologiaa mulle.

Tällä mennään ja kyllä tätä koko ajan oppii käyttämään paremmin.

Onko kokemuksia Windows 8sta? Vinkkejä?

2 kommenttia:

  1. Mulla on kans Win8 mun uudessa koneessa. Aika turha.. jotenkin yritetty sulloa samaan käyttöjärjestelmään PC:n ja taulutietokoneen ominaisuudet. Kyl tähän tottuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Vähitellen olen tottunut. Vähän turhan hieno, mutta jotain hauskoja juttuja on kyllä.

      Poista

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.