keskiviikko 30. tammikuuta 2013

10 sydäntä

Otin haasteen vastaan ystävältä ja päätin siis listata 10 asiaa jotka on sydäntä lähellä
Kuvat weheartit.com, paitsi viimeinen omaa käsialaa

Mikä ihmeen kymmenen sydäntä?

1. Listaa tämän hetken kymmenen lempiasiaasi.
2. Jaa haaste viidelle tykkäämällesi blogille ja ilmoita siitä heille.
3. Muista nauttia listaamistasi asioista mahdollisimman usein!

 Challenge to tell 10 things that are close to my heart.

1. Tälläytyminen ja muoti.
Tämä nyt kuulostaa varmaan pinnalliselta, mutta toisaalta miksi nyt valehdella. Pidän kovasti muodista, ja innostun aina puhumaan siitä aiheesta. Voisin viettää päivän vain kokeilemalla eri vaateyhdistelmiä, tekemällä erilaisia meikkejä/maskeerauksia.
  
 1. Fashion
I love fashion. I could spend whole day just trying outfits and makeups.

2. Kuutamo ja tähdet
Anna minulle kirkas yötaivas ja voin viettää koko yön sitä katsellen. Rakastan katsoa tähtiä ja kuuta. Hämärä on muutenkin minun aikaani ja en pidä kesästä siksi, että tähdet ja kuu ovat silloin suurimman osan ajasta piilossa
  
2. Moon and stars.
I could watch all night just in the sky. I hate summer because moon doesn't show so long.

3. Tanssiminen
Oli se sitten tunnilla tanssimista tai bileissä.  Minua ei kiinnosta miltä näytän, vaan se tunne kun saa mennä musiikin tahdissa kuin haluaa. Antaa rytmin vie. Mikään ei ole niin hieno tunne kuin muu maailma katoaa ja on vain sinä ja musiikki.
 
3. Dancing.
I love to dance, despite is it on lesson or in bar. Feeling what you get is indescribable. It is just you and the music. 

4. Vanhat asiat, vintage
Menen aivan sekaisin kirppareilla tai vanhoissa taloissa. Kaikki mikä näyttää vanhalta tai on tosiaan vanhaa on minulle aarre. Jos tavaran takana on jokin tarina, niin olen myyty. Vanhat kirjat ovat minun pahin heikkoutuneni. Siksi minulla on kirjahylly täynnä vanhoja kirjoja joita en ole edes lukenut.

4. Vintage.
Old things are my weakness. Everything that has a story or look old find somehow way in my bookshell. 

5. Ystävät ja niiden kanssa vietetty aika
Rakastan tehdä hulluja asioita kavereiden kanssa. Minua ei tarvitse paljoa yllyttää, jotta lähden mukaan juttuihin. Toisaalta elokuvan katsominen ystävän kanssa voi olla yhtä kivaa kuin juokseminen alasti pakkasella lumihangessa.

 5. Hanging with my friends.
I'm easy to talk to do something stupid , but I like to watch just a movie with friends.

6. Kulttuurit
Erilaisuus tekee elämästä kiinnostavaa. Rakastan erilaisia perinteitä ja kulttuureja. Minusta on aina ihanaa oppia jotain uutta toisesta kulttuurista. Matkatessa haluan aina kunnioittaa kyseisen maan perinteitä ja normeja. 

6. Cultures
Different cultures are beautiful. 

7. Pitkät aamut
Jos minulla ei ole kiire minnekään, niin saatan heräämisen jälkeen makoilla tunnin verran sängyssä. Rakastan pötköttää peiton alla ja hautautua tulevaa päivää piiloon tyynyjen sekaan. Olen tunnetusti todella huono aamuihminen, joten tuolla tavalla vältyn aamukränäämiseltä maailman kanssa. Jos en voi pötköttää sängyssä, niin aloittelen aamun muuten hyvin hitaasti.

 7. Long mornings.
Sometimes I lay in bed about hour after I have wokeup. I buried under planked and don't do anything.

8. Musiikki
Kuten on tullut ilmi, niin musiikki on iso osa elämääni. Soitan itse kitaraa ja tykkään myös laulaa. Se mitä kuuntelen vaikuttaa myös mielentilaani. En voi kuunnella pirteää poppia, jos ottaa jokin päähän. Mutta toisaalta aurinkoisena kevätpäivänä on vaikea kuunnella raskasta musiikkia.  

8. Music
Well, music is my life. I listen that kind of music that settles with my mood. Sunny spring day takes happy music. 

9. Luonto
Luonnonilmiöt hämmentää minua edelleen. Jaksan tuijottaa sadetta koko illan, ukkonen on jotain mitä rakastan ja metsässä ihmettelen äitimaan tekosia. Välillä näyttää että olen jossain aineissa kun saatan tuijotella lehden lentoa tuulessa.

 9. Nature
I can watch thunder, rain or leaf that flyes in the wind looking like on drugs. But nature is just so amazing.
 
10. Koirani
Minulla on ollut koirat jo 15 vuotta, joten ne ovat minun lapsiani. Rakastan niitä todella paljon ja niiden kautta olen oppinut arvostamaan myös eläimiä todella paljon.


10. My dogs.
My dogs are 15 years old and most precious things in my life.

Ota haaste vastaan halutessasi! 

ps. Perjantaille olisi tulossa pieni tutorial miesmaskeeraukselle.

Take note! Friday heres going to be tutorial for man makeup. 

2 kommenttia:

  1. Muoti on minusta aliarvostettu "ala". Se on miljardibisnes kuitenkin ja sieltä löytyy vaikka mitä kivaa tutkittavaksi ja luettavaksi. Myös kokeiltavaksi ja seurattavaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. Jotenkin tuntuu että se on Suomessa vielä alakulttuuria. Jos ilmoittaa seuraavansa muotia, niin pidetään helposti pinnallisena ja turhamaisena. Vaikkakin voi sitä seurata urheilua olematta urheilullinen.

      Poista

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.