keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Tukkailua

Minulla on pitkät, suorat, ainakin vielä tummat hiukset. Tällä hetkellä hiusten pituus on tuolle yli puolen selän, mutta koska on rikottu malli, niin löytyy kaiken pituista hiusta. Mutta vuosien varrella olen kokeillut vaikka millaista hiusmallia. Muutama vuosi sitten tein hiuskollaasin. Tuohon aikaa minulla oli polkkapituinen musta tukka.


Olen siis todella kokeillut kaikkea. Rakastin lyhyttä tukkaa, mutta hiukseni kasvata infernaalista vauhtia, niin sai koko ajan olla kampaajalla leikkamassa mallia takasin. Nyt kun olen vain antanut hiusten kasvaa, niin olen kohdannut toisen ongelman. Miten tätä voisi pitää kiinni? Ponnari tai nopea ponnarinuttura on ihan ok, mutta pidemmän päälle todella tylsää. Siksipä olen innostunut taas surffaamaan netin maailmassa ja löysin muutaman loistavan sivuston mistä löytyi ihania kampausvinkkejä. Nutturat ovat varsinkin lempparini, koska voi touhuta rauhassa pelkäämättä että hiukset uivat keitossa.

Pienillä leteillä saa kampaukseen kauniisti eloa.






Ei tule myöskään pelätä hiusten koristelua pannoilla. Itselläni ylipitkät otsahiukset häiritsevät usein, niin pannalla saa nekin kuriin. Pitäisi ostaa useampi erivärinen tuollainen panta, koska on todella monikäyttöinen.


Myös normaali panta toimii.

Eniten tykkään pienistä koristeista tukassa. Väriä saa olla myös hiuksissa. Löysin kaapin pohjalta ikivanhan perhoskorun, joka sopi kesäiseen ilmaan kauniisti.



Välillä tykkään pitää hiuksia auki. Haluisin hiuksiini kauniit kiharat, mutta kun päässäni on paplarit ja kun vielä siihenä päälle kiharran tukkani, niin lopputulos on aikalailla suora 10 minuutin päästä.


Tuossa kuvassa itseasiassa näkyy nykyinen tukkani. Minulla on menossa operaatio "Hiusten vaalennus". Olen kyllästynyt tummaan tukkaan ja haluan takaisin omaa väriä lähentelevän vaalean. Katsellaan kuinka operaatio onnistuu, sillä en tahdo tehdä värin poistoja ollenkaan. Kasvattamalla ja vaalentamalla.


~ Ei pidä ottaa kaikkea liian vakavasti ~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.