tiistai 26. kesäkuuta 2012

Arkipäivää

Ärsyttävää kun ei tahdo kesä oikein tulla. Lähden tällä viikolla aamulla klo 5 matkalle töihin ja tulen siinä 12-14 pois sieltä. Ja ilma on tajuttoman kylmä vaikka kohta on jo heinäkuu. Tänä aamuna lähdin liikkeelle tämän näköisenä

Huivi: Jokin konkurssiin mennyt huivikauppa Helsingissä
Takki: Ellos, muokkaukset by minä (tassut ja pinssit)
Punainen paita alla: H&M
Musta paita: Lindex
Housut: Ellos, pätkästy vähän, koska olen lyhyt.
Kengät: Äidin vanhat

Työpäivinä puen päälleni jotain hyvin simppeliä ja helppoa, varsinkin jos en ole menossa minnekään tai ole tulossa mistään. Joudun usein juoksemaan bussiin, kuljen pätkän matkasta pyörällä ja kun on koko päivän kävellyt niin haluan töistä lähtiessä olla mahdollisimman helpoissa vaatteissa. Sitten jos olen menossa jonnekin töiden jälkeen, niin panostan enemmän. Mutta en nyt usko että kukaan järkyttyy kun kävelen töistä bussiin ja bussista pyörälle rennoissa vaatteissa.

Kuulokkeet ovat tärkeä osa pukeutumistani. Toisaalta en mieti pukeutumistani kuulokkeiden mukaan. Ne on minulla aina mukana, jos kuljen yksin vähintään 10 minuuttia, koska rakastan musiikkia ja kuuntelen sitä aina kun on mahdollisuus. Helpompi keskittyä kun korvissa soi hyvä musiikki. Ennen minulla oli nappikuulokkeet, mutta nyt olen rakastunut kunnon isoihin kuulokkeisiin. Olen vähän haaveillut tuunaavani noita, mutta on jäänyt vielä tähän asti tuohon muotoonsa.

Tosiaan. Kuva on otettu aamulla klo 4.50, joten väsynyt kuvattava ja pimeys johtuvat siitä.

~Ei pidä ottaa kaikkea liian vakavasti~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.