sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Uusi kämppä

Tervetuloa minun casaani. Sain siis vihdoin oman pienen kolosen, jossa saan asustaa Sagan kanssa. Kämppä on meille juuri sopiva ja kun saa parvekkeen kesäkuntoon, niin meillä onkin yksi huone lisää. Lasitetut parvekkeet <3


Olen pitkään halunnut laittaa kehyksiin uuden julisteen ja käytyäni läpi kaikki julisteeni tämä nousi ykköseksi. Rakastan tuota kuvaa ja on ehdottomasti yksi lempparikohtauksistani Sormusten ritareissa. Vieressä näkyy dvd hyllyni, jossa on keräämäni sarjat.


Kirjahylly näyttää paisuvan koko ajan ja enimmäkseen muuttolaatikoissa oli dvd:tä ja kirjoja. Mutta olen ajatellut kirpparilla muutamasta kirjasta luopua.


Telkkari löysi hyvin paikkansa ja viereen tuli tällä hetkellä tyhjä mallitorso. Siihen on tulossa eräs cossi, josta täällä on ollut vähän jo puhetta. Intialainen keppitanssi-taulu pääsi kunniapaikalle.


Ihanat retroverhot pääsivät auringonvaloon taas. Tykkään niistä kamalasti, ja koska minulla on matalat ikkunat, niin verhot sopii hyvin. Sagan häkki on tällä hetkellä vielä tuossa, mutta koska koira ei siellä viihdy, niin häkki siirtyy kesällä kukkahäkiksi parvekkeelle. Kello ei ole vielä päässyt seinälle, mutta toimii hyvin nyt matkalaukkujen kanssa.


Minulla on ihanat matalat ikkunat leveillä ikkunalaudoilla. Sain ne täyteen koriste-esineitä, ja kenkiä-



Kämpässä oli todella huonosti kaappitilaa. Astiakaappeja ei ollut kuin yksi todella pieni, joten jouduin käyttämään toisen vaatekaapiksi kuuluvan astioille. Sain vanhemmilta yhden valkoisen kaapiston lisää ja ihanan vaatetelineen. Veljenvaimo kertoi että minulla on niin ihania vaatteita, että voisin pitää niitä esillä. Ja minähän sitten pidän.





Ympäri kämppää olen sitten ripotellut esineitä ja pieniä yksityiskohtia. Täällä tuntuu ihan kodilta ja tykkään ihan kamalasti asua tässä. En varmaan ihan heti ole muuttamassa pois.


Sagakin tykkää.

2 kommenttia:

  1. Voi ihania kivoja pieniä yksityiskohtia. Kirjahyllyn pursuamiseen auttaa sama kun meillä: Lisää kirjahyllyä :D Ei ehkä se paras vaihtoehto, jos ei ole tilaa, mutta kannatan vakaasti sitä silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli harkinnassa uusi kirjahylly, mutta päätin että ehkä käytän pienen tyhjän tilan mitä on jäljellä ruokapyötään. Koska sellaista minulla ei vielä ole :D Kirjoja voi sitten asetella vaikka ikkunalaudalle pinoon ;)

      Poista

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.