perjantai 25. huhtikuuta 2014

Olen tyhmempi kuin puhelimeni

Vihdoin siirryin älypuhelin aikaan. Olin jo pitkään himoinnut uutta puhelinta, sillä nykyinen hajoilla. On mukavaa kun ei pysty vastata puhelimeen, koska kosketusnäyttö ei toimi kunnolla. Joten uusi puhelin tuli tarpeeseen. Olen aina tykännyt Nokiasta ja minulla on ollut vain kerran Samsung ja sekin vain 2 viikkoa, koska en oppinut käyttämään sitä.

Nokian Lumia 1020 oli sellainen puhelin mitä olen halunnut siitä lähtien kun se tuli markkinoille. Joten kun hinta putosi sen 100 e, niin päätin että voin sen ostaa. Halusin hyvän kameran, jotta minun ei tarvitsisi aina raahata mukana erikseen pokkaria (joka unohtui melkein aina kotiin). Puhelimen kamera on oikeasti yhtä hyvä kuin järkkärini, ehkä jopa parempi. Olen todella tyytyväinen ja nyt kun osaan sillä jo soittaa (meni 15 minuuttia kun selvitin kuin puhelimella soitetaan), niin toivon tämän puhelimen monta vuotta selviävän.


Ostin puhelimeen ns lompakkokannet, joten nyt kun lähtee vaikka kaupassa käymään, niin tarvitsee vain ottaa puhelin ja laittaa kortit tuohon taskuihin. Ja näyttö pysyy siistinä.


Paras ominaisuus Lumiassa on Windows 8. Jotkut vihaavat, mutta koska läppärissäni on sama, niin rakastan. Kännykkä ja läppäri tekevät yhteistyötä, joten minun ei tarvitse esim siirtää kuvia kännykästä koneelle. Ne tallentuu Onedriveen ja sieltä ne sitten poimin. Myös tykkään selkästä etunäytöstä, johon olen jo läppärillä tottunut. Suosittelen ehdottomasti jos koneellasi on Windows 8, niin ostamaan puhelimen samaan perheeseen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.