lauantai 9. helmikuuta 2013

Yksityiskohtia kodista

Ylläri lauantaipostaus!
Tuossa aikasemmin jo näytin pieniä yksityiskohtia asunnosta ja tänään hieman lisää. Kuten sanoin tykkään kovasti pienistä merkittävistä yksityiskohdista. Keräilen tavaraa ja vihaan tyhjiä tiloja. Joten siksi mulla on hyllyt täynnä koriste-esineitä

Another peek in my aparment.

 Mun pieni diskopallo on kulkenut mukana varmaan jo yli 10 vuotta. Olen haaveillut isosta, mutta tyydyn vielä tähän pieneen versioon.

Discoball. It has be with me over 10 years, but I'm been dreaming for bigger one.
 
Ostin tämän rummun joskus katukauppiaalta. Myi afrikkalaista tavaraa ja jotenkin akustiset instrumentit on aina olleet mun mieleen. Joten lähti rumpu mun mukaan.

I bought this drum from street vendor.

 Killerbunny!
 Tässä parempi kuva lampustani

Here's better picture of my lamp.
 
 Säilytän huivejani ja pientä muuta sälää tälläisessä Ikeasta ostetusta telineestä. Se on ollut todella kätevä tilan säästäjä ja tuossa pidän niitä huiveja joita en joka päivä käytä.

I keep my skarfs and some other stuff in this thing I bougth from Ikea.


 
 Sain äidiltäni kasan vanhoja tulitikkuaskeja. Innostuin niillä sisustamaan kirjahyllyni. Mahdollisesti keksin niille vielä paremman paikan, mutta nyt ne viihtyvät hyllyssä

I did get some old matchbox from my mom. So I but them on my bookshell.
 
 Sain kaveriltani tuon pienen taulun, jonka olen laittanut kahvinkeittimen viereen. Kuvastaa hyvin minua. Pullonavaajan ostin joltain huoltoasemalta monta vuotta sitten ja hyvin on palvellut.

I get the little sign from my friend. It says "I don't do mornings".
 
Suola- ja pippurisirottimet

Salt and peppercaster


 Tuomiovuori ja Suuri sormus on saanut kunniapaikan kyseisen kirjan edustalla. Sain tuon joskus äidiltäni ja olen tykännyt siitä. Nörttiyttä.

One ring and Mount Doom before Lord of the rings-books

Kukas tunnistaa tämän auton? Sininen Ford Anglia tietystä kirjasarjasta. 

And who recognise this car? Blue Ford Anglia from sertain book series.

Kevennyksenä siskoltani saama pinssi.

And in the end a pin from my sister. It says "Hogward is in your pants!"

2 kommenttia:

  1. Ihanat noi sirottimet ja sopiikin sulle kun nenä päähän : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niissä kyllä ole sitä mitä pitäisi, mutta ne on kyllä söpöt :D Sain siskolta synttärilahjaksi joskus.

      Poista

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.