torstai 5. syyskuuta 2013

Kipeenä lomalla

No tietenkin tulin kipeäksi lomalla. En arvosta. Mun immuniteettitaso on olematon ja saan kaikki flunssat heti kun joku flunssainen edes kävelee mun ohi. Ärsyttävää. Olen siis kaksi päivää vaan maannut sohvalla ja katsonut Doctor Whota ja leffoja (the Deep Blue Sea oli ihana (ei se Harlinin) ). Ehdin ennen sairastumista käydä hoitamassa siskon hauvaa, Aatua.




Hassuja kuvia sain ja vähän ruhjeita, koska kahden kääpiövillakoiran omistajana isomman koiran kanssa oleminen vaatii vähän enemmän massaa. Ja kun meitsin koirat on sen 16-vuotiaita ja Aatu vasta 1.5 vuotta, niin energiantaso oli vähän erilaiset. Jos kiinnostaa tietää enemmän Aatusta, niin tästä voi lukea.

Nyt jatkan kuumeen poistamista Tohtorin avulla.

The Deep Blue Sea. Suosittelen katsomaan jäätelön ja nenäliinapakkauksen kera.

2 kommenttia:

  1. millä ohjelmalla teet noita gifejä, tai siis onko ne sun omia? ethän tallenna niitä vaan omalle koneelles ja postaa uudestaan ominas tänne/tumblriin kun voisit ihan hyvin reblogata?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. giffejä teen koneella olevalla moviemakerillä. Mutta tänne en voi oikein giffejä reblogata, koska tämä ei ole tumblr. Googlestakaan haettuja giffejä ei voi oikein reblogata täällä. Todellisuus on kyllä se, että en ole tuota elokuvaa tehnyt ja minulla ei ole oikeuksia oikeastaan tuohonkaan muutaman sekunnin pätkään. Olisin voinut myös laittaa tuohon valokuvan elokuvasta, mutta ei minulla ole niihinkään oikeuksia. Tumbrlin kaltaisessa sivustossa on hyvin vaikea löytää alkuperäistä tekijää yhdelle tietyllä giffille/kuvalle, sillä se on mediana hyvin epäluotettava. Aina jos tiedän kuka on kyseisen kuvan/giffin tehnyt/mistä olen sen saanut, niin kyllä sen mainitsen. Kollaaseja tehdään hyvin monesta eri lähteestä, sillä internet on täynnä monenlaista materiaalia. Mutta kyllä rebloggaan tumblrissa aina kun siihen on mahdollisuus (98% varmaan on minulla rebloggausta), koska miksipä tarvitsisin toisen työstä itselleni krediittiä.

      Poista

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.