maanantai 17. syyskuuta 2012

Diorin kasvovesi

Olen nyt kipeä, joten ei mitään hienoja asuja tai meikkejä. Tällä hetkellä näytän paikalliselta spurgulta.

Tosiaan lupasin kertoa hieman kokemuksistani Diorin kasvoveden kanssa





Yllätys oli suurempi kuin osasin odottaa. Tuote on todella hellä iholle ja kuitenkin puhdistaa tehokkaasti epäpuhtaudet. Ihoni tuntuu raikkaammalta ja säteilevämmältä. Ei nyt mitenkään suuresti, mutta vähän. Tästä kyllä tuli ehdottomasti yksi lemppareistani. Tai ehkäpä lempikasvoveteni. Vaikka ystäväni totesi, että olen merkkifriikki, niin eipä se tässä kohdin haittaa. Tässä ei tule kehuja merkille vaan tuotteelle. Ehkäpä merkillä on vaikutusta siihen että tämä tuntuu toimivan kunnolla. Tykkään ja suosittelen.

I'm sick. Nice. But I promised to tell about my experiments with Diors contioner. Well. I liked it a lot. My skin feels more cleaner and healthier. This might be my favorit conditioner. And not because its Dior, because it does really work.

~Ei pidä ottaa kaikkea liian vakavasti~

2 kommenttia:

  1. Pyh pah mikään merkki friikki kun vaan laatua arvostava. Jos tuote ei toimi ja ostat merkin takia, sitten olet merkkifriikki. Sanon minä joka suunnistan joka kerta Biothermin hyllylle kun rasvat loppuvat ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että joku ymmärtää :D Kun mäkin yritin selittää, että halusin kerrankin toimivan tuotteen ja mulle vain sanottiin, että olen merkki friikki. Hyvä me, jotka arvostaa laatua!

      Poista

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.