perjantai 24. tammikuuta 2014

Ulkovaatteet

Nyt tuli se talvi mitä olen odottanut hullunlailla! Kurakelit olivat tuskaa koiranomistajana! Ja muutenkin oli masentavaa että tammikuussa satoi vettä. No nyt tuli talvi ja pääsee kunnolla pukeutumaan ulos. Mä pukeudun mielellään liian lämpimästi, kuin että jäädyn.




Takki on ostettu Haloselta, mutta on nyt minulle kokoa liian iso. Takki on koottu sellaisella tavalla, että kaventaminen ei onnistu helposti. Siksi pohdin että miten teen sen vai kavennanko ollenkaan. Tykkää pidemmistä takeista, koska en halua reisien jäätyvän.
Pipo on minun vakiovarustus. Heti kun tulee tarpeeksi kylmä, niin laitan pipon päähän. Saan helposti korvatulehduksia ja erinäisten syiden takia korvatulehdus on minulla tuskallinen tauti. Siksi pipo ja onhan se lämminkin. Tuohon tulee vielä päälle kuulokkeet. Kauluhuivi on myös vakiojuttu. Rakastan huiveja ja nyt olen etsinyt muhkeaa ja lämmintä huivia. Nykyinen on lämmin, mutta ei tarpeeksi suojaa kaulaani. Tuubihuivit on minulle ikuinen hämmennyksen aihe, koska en osaa laittaa niitä niin, että suojaisivat kaulaa tarpeeksi.
Äitini kutoo villasukkia hullunlailla ja minulla on kaapit täynnä niitä. Nykyiset Catmandoon talvikenkäni on ostettu tarkoituksella kokoa liian isoina, jotta sisälle mahtuu villasukat. Kuvassa olevat on tilaustyönä äidiltä saadut. Ihanat!
Sitten kädessä on aina tunput, koska sormikkaat on jotenkin haasteelliset. Haluisin nahkaiset sormikkaat, mutta en ole vielä löytänyt hyviä. Tumput käy siihen asti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.