tiistai 20. toukokuuta 2014

Häät perheessä!

Siskoni meni naimisiin viikonloppuna! Apua! Olen nyt virallisesti perheen ainut neiti. Vähän hassua. Ehkä totun ajatukseen joskus. Siis ei ole mitenkään kamalaa, mutta jotenkin vaan tajusin tämänkin asian.

Äitini halusi ostaa minulle uuden mekon häihin (ja muutama muu juhla tässä tulossa), niin käytiin etsimässä mekkoa. Halonen taas pelasti ja sieltä löytyi minulle sopiva mekko. Kävin vielä pikaisesti hääpäivän aamuna Seppälässä paniikkiostamassa boleron, joka oli täydellinen.



Koska kesä, niin päätin meikissä käyttää värejä. Mekossa on niin montaa väriä, joten pystyin sieltä valitsemaan yhden helposti. Päätin häihin laittaa turkoosia, koska minulla oli sopivaa kynsilakkaa.



Tälläinen kesämekko minulle. Pituus oli juuri sopiva, sillä toimin valokuvaajana häissä, joten oli helppo kyykistellä ja liikkua.

Onnea vielä ihanalle hääparille!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.