torstai 5. joulukuuta 2013

Tienristeys

Nyt on pakko vain todeta että mulla ei riitä aika tähän blogiin niin paljon kuin haluaisin. Kesän jälkeen olen yrittänyt kovasti pitää tätä yllä, mutta kuten ehkä olette huomanneet, niin olen onnistunut siinä huonosti. Asukuvia en kerkeä ottamaan ja usein ne unohdan. Joten tulen hieman muuttamaan tätä blogin sisältöä. Teen edelleen tuotearviointeja, kirjoittelen tapahtumista, laittelen joskus asukuvia ja sitten mukaan tulee jotain uutta.


Kuten kuva voi vihjata, niin minulla on tulossa koiranpentu. Minun rakkaat ja ihanat vanhukseni jouduttiin lopettamaan marraskuun lopulla, koska niiden terveys ei enää ollut koiranelämään sopivaa. Ja muutaman viikon jälkeen huomasin että elämääni tarvitsen koiran. Pakko saada joku luotettava seuraksi ja ulkoiluun pakottamaan. Joten joulukuun 21. tulee minulle pieni Saga-neiti


Luultavasti tulen sitten hänen vaiheistaan täällä kirjoittamaan. 


Ja tässä toinen ajan syöjä. Tuossa on vasta pieni määrä taustakirjallisuutta gradua varten. Joten siihen joudun antamaan aikaani paljon, jotta valmistuisin joskus. 

Muutos on myös siinä että en nykyään tee päivityksiä tiettyinä päivinä ja tasaisin ajoin. Teen kun minulla on aikaa, koska haluan tykätä kirjoittaa tänne, enkä tehdä sitä pakosta kiireessä. Vähintään kerran viikossa tulee jotain. Mutta kiitoksia teille lukijoille kestämisestä! Tällä jatketaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pyrin aina vastaamaan viesteihin. Rakentava palaute on kiinnostavaa.